sobota 21. ledna 2017

21-01-2017

tenká hranice mezi nebem a peklem bortí se uvnitř mě
uvnitř mě proplétá své kořeny zvrácenost a krása
v tomhle podělanym světě vysvitlo slunce a pohlitlo temnotu sálající z prázdnoty mé duše 

byl jsi to ty

mlčky pozoruju obrysy tvojí tváře v tlumeným světle naší vlastní galaxie
bez varovaní vtrhl si do mě
po milionté se znovu ujišťuju, zda vše, co proniká do mě, skutečné je
bez varovaní probouzíš mě
bezvýchodná čerň najednou hraje barvama duhy 

byl jsi to ty

jednou možná tenká nit, spojující naše pokřivený mysli v jedno, ztratí svou ohebnost, zapříčiněná zlost přeteče přes hrany snesitelnosti
bude pak nezbytné říct si sbohem
promačená deštěm slz, fackou a pusou na rozloučenou, řekneme si poslední slova uhasínající lásky

však do té doby čekají na mě zítřky prozářené čistotou tvýho nitra, důvodem, proč miluju tě
ještě dlouho budu snad probouzet se v domově tvýho náručí, na tvář políbená, do dalšího dne tvou být jsem připravená

Žádné komentáře:

Okomentovat